Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T14:16:06+01:00
A=25dm
V=a³
V=15625dm³

1dm³ - 1l
15625dm³ -xl
x=15625l
38 3 38
2010-02-25T14:16:42+01:00
V=a³
V= 25×25×25=15625dm³=15625 l

; )
37 4 37
2010-02-25T14:17:19+01:00
D:
a= 25 dm
Sz:
V= ?

V= P(podstawy) * wysokośc'
P= a²
P= 625 dm²

V= 625dm²* 25 dm
V= 15625dm³
15625dm³= 15625 l
Odp. W tym zbiorniku zmieści się 15625 l wody
98 3 98