Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T20:24:51+02:00
Osoba, z którą chciałabym pozostac w związku na całe życie powinna byc moją bratnią duszą. Powinniśmy się doskonale i długo znac, obdarowywac bezgranicznym zaufaniem, a także stawiac sobie pewne wymagania i zasady. Taki człowiek musiałby mnie mocno kochac i szanowac, powinien byc odpowiedzialny.
8 5 8
2009-10-17T20:26:27+02:00
Osoba z którą chciałabym w związku małżeńskim spędzić całe życie powinna być ze mną zgodna słuchać mnie oraz wykonywać obowiązki które są jej wyznaczone . Powinna dążyć do idei bycia dobrym małżonkiem powinna kochać bez względu na to czy coś mi się stanie ,pomagać innym i być dobrym i odpowiedzialnym człowiekiem .
6 4 6