Wiem, że to głupie i powinnam sama o tym widzieć, ale chciałabym tylko zapytać czy mi pomozecie. Otóż muszę opisać otoczenie mojego domu. Skorzystaj z podanych wyrazów. daleko, blisko, w oddali, niedaleko, około stu metrów dalej, na horyzoncie, tuż-tuż, na prawo, na lewo, za rogiem, w głębi, obok, z tyłu. Chodzi mi tylko o to, abyście zaczęli to w co najmniej 3 zdanach, a dalej poradzę sobie sama... Będę wdzięczna
Wam bardzo ;-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:18:27+01:00
Obraz, który opisuje to otoczenie mojego domu.
Na pierwszym planie znajduję się mój dom. Obok niego jest duże, zielone drzewo.
2010-02-25T14:19:22+01:00
Nie daleko mojego domu znajduję się jezioro .. w oddali widać starą fabrykę mebli w głębi jeziora widoczna jest malutka wyspa na której rośnie jedno drzewo ;)) .........
2010-02-25T14:21:57+01:00
Na lewo od głównej drogi stoi mój dom.Sto metrów za nim jest piękny ogród,w którym rośnie mnóstwo kwiatów i sadzonek drzew iglastych.Kocham to miejsce jak nic na świecie.
W oddali rozciąga się niewielkie jezioro,a tuż-tuż za nim rosnie stary las sosnowy.
Za rogiem domu całkiem niedawno urządziłam sobie mały skalniak,do którego rośliny przywożę z licznych moich wypraw.