Odpowiedzi

2010-02-25T14:22:26+01:00
Poznań jest wielkim, pięknym Miastem .
Wieje wiatr ...
Drzewa tańczą wokół nas .
Na samochodzie widać różowy pas .

Wybiła godzina dwunasta .
Koziołki stukają się ..
2010-02-25T14:26:04+01:00
Poznań pięknym jest miastem
Ma piękne zabytki
kojarzy mi się ciastkiem
takim czekoladowym,
w ładne kotki ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:26:32+01:00
Poznań wielkie miasto
nawet nocą kiedy zgaśnie światło
dużo lamp dużo ulic
dużo ludzi nigdy w moim mieście
się nie nudzi rano szkoła popołudnie
widzę wszędzie uśmiech do okoła
jest tu sklep kawiarenka każda
buzia chodzi uśmiechnięta
Poznań miasto moje kiedy mogę to za nim
stoję wielkopolski region górą
poznań pozostanie nie zatapialną górą !