Odpowiedzi

2010-02-25T14:25:54+01:00
Odległość z Olsztyna do Zakopanego to około 640 km.

V=60km/h
S=640km

640:60=
640/60=10 40/60
A więc podróż będzie trwać 10 godzin i 40 minut
47 1 47
2010-02-25T14:26:13+01:00
Z olsztyna do zakopanego w lini prostej jest ok 500 km
500/60=8 i 1/3 godz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:29:56+01:00
60 km/h - V
t - czas
s - droga = 500 km
t = s/v

t =500 km / 60km/h = 8h


Autokar jedzie z Olsztyna do Zakopanego.Zakładając,że będzie poruszać się z prędkością 60km/h,podróż ta zajmie ponad 8 godzin
16 1 16