Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:32:51+01:00
Pomnik przedstawia Jana Kochanowskiego, który był pisarzem w szesnastym wieku. Poeta ma w ręce książkę, a na kolanie swoją córkę Urszulę. Ten pomnik znajduje się przy Parku Kościuszki w Radomiu.
2 4 2
2010-02-25T14:34:10+01:00
Opis pomnika Mikołaja Kopernika w Toruniu.
NA tym pomniku ukazany jest astronom-Mikołaj Kopernik.Ubrany jest w togę profesorską.W swojej lewej ręce trzyma model ziemi, a palcem prawej ręki wskazuje niebo, co ma oznaczać, że Kopernik byłmpowiązany z astronomią i badaniami nieba.Pomnik znajduje sie na tle zielonej roślinności.
Moim zdaniem na pomniku Kopernik wyraża swoją dumę z odkrycia.Uważam, że ten pomnik został bardzo dobrze wykonany, gdyż widoczne są atrybuty Kopernika.
3 5 3
2010-02-25T14:51:12+01:00
Pomnik Bolesława Prusa znajduje się w Nałęczowie. Bolesław Prus jest to wybitny polski pisarz okresu pozytywizmu. Na pomniku przedstawiony jest jak siedzi na ławce, a pod lewą ręką ma książkę. Ten pomnik jest dużą atrakcją turystyczną gdyż dużo ludzi siada obok Bolesława Prusa i robi sobie zdjęcia.
3 4 3