PROSZE O SZYBKIE ROZWIAZANIA PLS
ZAD.1 Wyobraż sobie,pokłuciłeś się z najlepszym kolegą.Dajesz mu w prezencie jakies miły drobiazg i piszesz dedykację z przeprośinami.

zad.2 Twój młodszy brat wygrał ważne zawody sportowe.Dostaje od ciebie w prezencie album z fotografiami znanych sportowców.Napisz dedykację.

zad.3 Napisz dedykacje,które mógłbyś umiescic na swoim zdięciu,dla następujacych osób:
a)kolegi z klasy
b)kolegi z zagranicy,którego znasz tylko z listów.
Błagam o pomoc!!!!!! szybką

3

Odpowiedzi

2010-02-25T14:35:47+01:00
Zadanie 1
Dla najlepszego przyjaciela .......
zadanie 2
Dla kochanego braciszka ........ z okazji wygranych zawodów........ . Zycze dalszych sukcesów .
zadanie 3
A) Dla najlepszego kolegi z klasy .......
B) Dla najlepszego znajomego ....... od .......
2010-02-25T14:36:56+01:00
Zad.1.
Witaj
Przepraszam ciebie bardzo za to do czego wczoraj doszło. To była tylko moja wina. Jeszcze raz przepraszam.
zad2.
Hej
Jestem z ciebie dumna. Byle tak dalej. Powodzenia
zad.3.
a
Hej masz moje zdjęcie mam nadzieje że każdy widok na to zdjęcie cię pocieszy
b
Hej proszę to moje zdjęcie mam nadzieję że gdy przyjdziesz już do naszej szkoły rozpoznasz mnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:37:00+01:00
1 ) Jacek, bardzo cie przepraszam! Wiem ze to bylo naprawde głupie kłócic sie o takie cos, naprawde ponioslo mnie. Chciała bym zeby znowu wsyztsko było dobrze . Obiecuje nigdy sie to nie powtorzy. Jeszcze raz przepraszam. Dosia :))

2) ten album dedykuje mojemu kochanemu i bardzo zdolnemu braciszkowi, abys zawsze dozył do celu nawet wtedy kiedy bedzie ciezko i nigdy sie nie poddawał !!!

3) a) Dla wspaniałego Marka, ktory zawsze mi podpowiadał na sprawdzianach, uczył mnie gdy czegos nie rozumiałem, był przy mnie kiedy bylo mi ciezko i pocieszał gdy dosatawałem jedynke !!!

b) Dla ciebie Drogi Krystainie za ciagle korespondowanie ze mna i wysluchiwanie moich glupich opowiesci. Mam nadzieje ze kiedys w koncu sie spotkamy !