Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T14:45:57+01:00
„Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata. To jest Ten, o którym powiedziałem:
Po mnie przyjdzie Mąż, który mnie przewyższył godnością, gdyż był wcześniej ode mnie. Ja Go przedtem nie znałem, ale przyszedłem chrzcić wodą w tym celu, aby On się objawił Izraelowi...''

Słowa Ewangelii według świętego Jana:

„Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata...'' - w Kościele przyjęte jest wymawianie - ''grzechy''
2010-02-25T15:02:38+01:00
`Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata`

:)
2 4 2