Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:36:56+01:00
Ludzie chętnie do miast przybywali, ponieważ było tam bezpiecznie. Na wsiach ludzie bali się mieszać dlatego, że było tam niebezpiecznie. W miastach była zaostrzona obrona obok murów miejskich w bramach stali strażnicy którzy zwykle nie przepuszczali wroga do miasta. Na wsiach ludzie byli bardziej narażeni na ataki np. Krzyżaków. Wtedy byli narażeni na grabież.
79 4 79
2010-02-25T14:39:38+01:00
XIII-XV iek w Polsce służył rozwojowi handlu
ludzie często przybywali do miasta handlować
w końcu przecież XVw nazwano złotym wiekiem ;))
108 2 108