WPISZ PODANE PONIŻEJ WYSPY DO PRAWIDŁOWYCH KRAJÓW CZY TAM KONTYNENTÓW :

Sumatra,Madagaskar,Kuba,Jawa,Nowa Gwinea,Tasmania,Nowa Ziemia,Grenlandia,Bermudy,Ziemia Ognista, Falklandy ,Sycylia ,Korsyka ,Borneo ,Komory, Cejlon




Eurazja-
.....................................

Afryka-
...................................

Ameryka Północna -
......................................

Ameryka Południowa -
..................................

Australia -
................................



3

Odpowiedzi

2010-02-25T15:00:11+01:00
Eurazja :

-Sumatra
-Jawa
-Nowa Ziemia
-Sycylia
-Korsyka
-Borneo
-Cejlon

Ameryka Południowa :

-Ziemia Ognista
-Falklady

Ameryka Północna :

-Kuba
-Bermudy
-Grenlandia

Afryka

-Madagaskar
-Komory

Australia :

-Nowa Gwinea
-Tasmania
2010-02-25T15:11:33+01:00
Afryka;Madagaskar ,Komory ::;;;;;;Australia;Nowa Giwnea,Tasmania
Amery.Północna;Kuba,Grenlandia
Ameryka Poł.Fanklandy
Eurazja;Sumatra,Jawa,Nowa ziemia,Bermudy,Sycylia,Korsyka,Borneo,Cejlon
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:13:42+01:00
Eurazja-Sumatra,Jawa,Nowa Ziemia,Sycylia ,Korsyka ,Borneo,Cejlon

Afryka-Madagaskar,Komory

Ameryka Północna-Kuba,Grenlandia,Bermudy

Ameryka Południowa-Ziemia Ognista, Falklandy

Australia-Nowa Gwinea,Tasmania