Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T14:40:09+01:00
Mam swoje autorstwa, więc wyslalam Ci na maila ;)
1 5 1
2010-02-25T14:43:54+01:00
Galczynski --

Hitaasti avaa portin,
Mennään hitaasti alas portaita,
kävelemme hitaasti alas käytävää
ovelle, ovi on lopullinen.

Gate auki vuotta,
menkäämme ylös portaita kaksi vuotta,
ja oven avaamista sinun
antaa heidän odottaa ikuisuuden.

Koska siellä takana, että ovi,
suuteli kaksi ikkunaa,
pysyvä nousi vase ...
1 5 1