Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:52:58+01:00
W pobliżu mojego domu znajduje się przystanek autobusowy.
Za moim domem znajdują się bardzo duże skały.
Na przeciwko , po drugiej stronie ulicy jest szkoła podstawowa do której chodzę ja.
Obok niej jest niski daszek po którym zawsze skaczemy z kolegami.
Z każdej strony mojego domu znajdują się budynki mieszkalne.

Mam nadzieje że pomogłem i liczę na najlepsze rozwiązanie
60 3 60
2010-02-25T15:08:41+01:00
Mój dom położony jest w bardzo malowniczej miejscowości. Gdy stojąc przed nim popatrzę w lewo widzę łąki, lasy, a gdy jest ładna pogoda Tatry. Z prawej strony znajduje się sklep spożywczy, a nieco dalej kościół, z tyłu mieszka sąsiad, z którym bardzo często rozmawiam na różne tematy. Z przodu zaś widzę rzekę. Uważam że miejsce w którym mieszkam jest bardzo symaptyczne, to moja mała arkadia, a gdy siadam pod drzewem znajdującym się nad rzeką czuje sie jakbym była w utopii.
48 3 48