Odpowiedzi

2010-02-25T14:51:25+01:00
Masz niedowagę. Idealną dla ciebie wagą jest 62kg
Od 55 - 72 to jest waga w normie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:53:59+01:00
Oblicz wskaźnik:
stosunek masy ciała w kg do kwadratu wysokości w metrach:

52:1,7²=52:2,89=17,993079

masz niedowagę

prawidłowa waga mieści się w granicach wskaźnika:18,5-24,9
od 25-29,9 nadwaga
powyżej 30-otyłość

waga prawidłowa:
x-waga prawidłowa

x:1,7²=18,5
x=18,5×2,89
x=53,47

odp. powinnaś ważyć 53-54 kg, teraz masz lekką niedowagę