Odpowiedzi

2010-02-25T14:55:22+01:00
Okulary- okularów, okularom, okularnik, okularnica, okularkom, okularki
niebo- niebotyczne, niebiańskie, niebem, niebie
woda-wody, wodzie, wodom, wodą, wodę
koszula- koszuli, koszulom, koszulę, koszulce
ogień- ognisty, ogniu, ogniom, ognie

Mam nadzieje ze pomoglam
pozdro
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:23:38+01:00
Okulary-okularnica, okular, okularowy, okulista, okulistyczny,

niebo-podniebny, niebiosa, nieboskłon, naniebny,

woda-wodny, podwodny, nawodny, nawodniony, uwodniony, bezwodny, wodzian, wodołaz,

koszula-koszulka, koszulina, koszulowa, podkoszulek, koszuleczka,

ogień-ognioodporny, ogniotrwały, ogniowy, ogniomistrz, ognik, ogienek,
6 4 6