Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:54:09+01:00
Pierwsza część tytułowej tezy, jakkolwiek oczywista dla każdego Polaka z krwi, kości i duszy jest coraz częściej używana i nadużywana przez politycznych hochsztaplerów usiłujących zbijać kapitał na deklarowanym - bo przecież nie faktycznym - związku ze społeczeństwem, które chcą okraść, ogłupić i przyporządkować własnej nacji.Mimo wszystko, stawiam sobie de konspiracyjną lub - jak kto woli - lustracyjną poprzeczkę znacznie wyżej. Pod względem genealogicznym najważniejsi obywatele RP też nie za bardzo mają się czym chwalić.Rzeczywiście, warto być Polakiem. Tyle, że to wymaga przynajmniej odrobiny intelektualnego wysiłku i starannego przypatrywania się rodowodom, poglądom i czynom osób bardzo chętnie zaciągających się pod biało-czerwone sztandary, a następnie wznoszących je w miejscach, gdzie rozgrywane są interesy zupełnie innych nacji.
1 5 1
2010-02-25T14:57:46+01:00
Uważam, że trzeba być dumnym z bycia Polakiem. Polskość to nie tylko przynależność do danej społeczności ale też bogata kultura historyczna. Choć Polska jest małym krajem i nie zbyt rozwiniętym to wiele kiedyś znaczyliśmy w Europie i w historii świata. Dzięki Polskim lotnikom w dużym stopniu wygrano Bitwę o Anglię. Polska jako jedyna miła dość siły i chęci walki, że przeciwstawiła się Hitlerowi. W Polsce jest wiele ciekawych miejsc do zwiedzania i poznania. Mamy bogata faunę i florę. Naród nasz wywodzi się od Słowian, którzy mieli bogata kulturę społeczną i pozostawili po sobie na ziemiach Polskich wiele dóbr. Jako jeden z wielu krajów jesteśmy prawie w stu procentach krajem chrześcijańskim, w którym przeważa katolicyzm. Oto kilka powodów, dla których warto być Polakiem. Takich powodów do dumy jest więcej.