Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:56:24+01:00
7 cudow swiata
7 szczesliwa liczba
7. dniem w roku jest 7 stycznia. 7. miesiącem w roku jest lipiec, a 7. dniem tygodnia – sobota lub niedziela – w zależności od przyjętego systemu liczenia
7 gwaizd w gwiazdozbiorze setha
kiedys bylo 7 sztuk wyzwolonych
7 sakramenotw swietych
7 grzechow glownych
1 1 1
2010-02-25T14:57:07+01:00
Szatan z siódmej klasy - lektura
Siedem cudów świata
Siódme poty
Być w siódmym niebie

Tyle znam ja ;)
1 5 1