Odpowiedzi

2010-02-25T14:59:36+01:00
Jest to zjawisko pozytywne ponieważ dżdżownice drążąc korytarze tworzy przestrzenie w glebie dzięki czemu jest ona użyźniona i lepiej zaopatrzona w tlen i lepiej pochlania wilgoć.
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:06:02+01:00
Występowanie na działce lub polu dużej ilości dżdżownic jest pożyteczne, gdyż dżdżownice żywią się szczątkami organicznymi pobieranymi z gleby zaś niestrawione resztki wydalają w postaci grudek, a dzięki temu gleba jest spulchniona i użyźniona.
50 4 50