Wzorując się na poprzednim ćwiczeniu ,napisz ogłoszenie o zgubieniu(znalezieniu)jakiegoś przedmiotu lub zwierzątka
(poprzednie ćwiczenie ) 20 wrześna na osiedlu Zacisze koło cukierni Bajka zgubiono klucze do mieszkania na niebieskiej "smyczy" znalazca pilnie proszony o kontakt;0-601 445 607

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:03:32+01:00
15 maja na osiedlu Karkonowskim obok hipermarketu TESCO zgubiono brązowy skórzany portfel są w nim dokumenty, karty kredytowe i "drobne" pieniądze. Na znalazce czeka nagroda! Proszę o pilny kontakt 098765787
3 2 3
2010-02-25T15:06:48+01:00
OGŁOSZENIE!!!
15 lutego na osiedlu słonecznym zaginał pies rasy golden retriever.Na szyi miał czerwona obrożne .znalazce proszę o kontakt na nr 098564789.Za zgłoszenie przewidywana jest wartościowa nagroda
4 1 4
2010-02-25T15:08:20+01:00
18 czerwca na osiedlu Hallera koło przedszkola Maja zgubiony został telefon komórkowy firmy SAGEM który zaczepiony był na żółtej smyczy, był koloru czerwonego. Znalazcę proszę o zadzwonienie na numer : 625 255 855. Przewidywalna nagroda to 50 zł ;)
2 3 2