Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T20:50:53+02:00
2009-10-17T20:50:54+02:00
2009-10-17T20:51:33+02:00
Dzięki sponsorom liczba książek w pewnej bibliotece wzrosła w tym roku o 25% w porównaniu z rokiem ubiegłym.pod koniec zeszłego roku były w tej bibliotece 4764 woluminy. ile książek zakupiło dzięki sponsorom?



x - ilość książek zakupionych dzięki sponsorom


x= ¼*4764
= 1191



odp. Dzięki sponsorom zakupiono 1191 książek
32 4 32