Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:17:53+01:00
1.[K]olumb
2.Od[R]odzenie
3.Ryche[Z]a
4.Krzyżac[Y]
5.Przy[W]iślański
6.Pi[O]tra
7.Br[U]nelleschi
8.Pia[S]tów
9.Ma[T]ylda
10.Wrat[Y]sława

1. Nazwisko pana, który odkrył Amerykę.
2. Inaczej renesans.
3. Matka Kazimierza I Odnowiciela.
4. Inaczej Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie.
5. Po nieudanym powstaniu styczniowym Rosjanie i Niemcy zaczęli gnębić Polaków. Jednym ze skutków była między innymi zmiana nazwy kraju na Kraj...
6. Pod wezwaniem jakiego świętego jest bazylika w Rzymie, w której znajduje się między innymi rzeźba Michała Anioła - Pieta?
7. Twórca kopuły we Florencji.
8. Z tej dynastii pochodził Władysław I Herman.
9. Imię trzeciej córki Ottona II i cesarzowej Teofano.
10.Judyta czeska była córką króla...

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
PzdR
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T15:19:10+01:00
KOŚCIÓŁ
RZYM
DZIESIĘCINA
WŁADYSŁAW
PRAWO
KORONACJA
TREBUSZ
SZCZERBIEC
ZYGMUNTIIIWAZA
MYSZOŁOWY




2 3 2