Odpowiedzi

2009-10-17T20:53:54+02:00
Aleksander Dubczek

John Kenneth Galbraith

Jean H. P. Paelinck

Stanisław Rączkowski

Leonid W. Kantorowicz

Edward Lipiński

Nikołaj Prokofiewicz Fiodorenko

Leonid Hurwicz

Jan Drewnowski 1994

Gary Stanley Becker 1995

Edward Franciszek Szczepanik
2009-10-17T20:54:36+02:00
Bogusław Banaszak
Kazimierz Bartel
Włodzimierz Bonusiak
Jerzy Buzek
Jakub Chlebowski
Franciszek Chrapkiewicz
Włodzimierz Cimoszewicz
Roman Dmowski
Henryk Dyja
Marian Garlicki
Marian Górski (lekarz)
Adam Jamróz
Włodzimierz Januszewicz
Jerzy Jodłowski
Jerzy Kalisiak
Stanisław Karolak
Witold Kieżun
Aleksander Koj
Bronisław Komorowski (polityk)
Andrzej Lepper
Marian Lityński
Dieter Martiny
Miguel Angel Martínez Martínez
Alojzy Melich
Jan Mitręga
Jerzy Nawrocki
Janusz Onyszkiewicz
Stanisław Pytko
Zbigniew Rybczyński
Jan Slaski (sadownik)
Andrzej Stelmachowski
Jan Szarek
Stanisław Urban (naukowiec)
Maciej Wiewiórowski
Jerzy Wróblewski (prawnik)
Wiktor Wysoczański
Wiesław Łasiński
Najlepsza Odpowiedź!
  • Iwan
  • Rozwiązujący
2009-10-17T20:57:37+02:00
1 prof. dr hab. Jan SZCZEPAŃSKI
2 prof. dr hab. Rudolf RANOSZEK
3 prof. dr hab. Bogdan SUCHODOLSKI
4 prof. dr hab. Mieczysław KLIMASZEWSKI
5 prof. dr hab. Witold TASZYCKI
6 generał brygady Jerzy ZIĘTEK
7 prof. dr hab. Włodzimierz TRZEBIATOWSKI
8 prof. dr hab. Kazimierz POPIOŁEK
9 prof. dr hab. Stanisław TURSKI
10 dr Edmund Jan OSMAŃCZYK