Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:09:40+01:00
X-znaczki Tomka
y-znaczki Jacka=x-16
x+5=2*(y+5)
x+5=2y+10
x+5=2*(x-16)+10
x+5=2x-32+10
x+5=2x-22
-x=-27/:(-1)
x=27
x-Tomek=27 znaczków
y=-Jacek=11 znaczków
Proszę;)
Liczę na naj......
2010-02-25T15:10:33+01:00
Jacek ma 16 znaczków
Tomek ma 27 znaczków
16+16-5=27
2010-02-25T15:32:03+01:00
X-znaczki Jacka
x+16-znaczki tomka
2(x+5)=x+16+5
2x+10=x+21
x=11-znaczki jacka
11+16=27-znaczki Tomka