Oto zadanie: Wpisz w odpowiednie miejsca podane daty górowania Słońca w zenicie nad zwrotnikami i nad równikiem.

Daty: 22 czerwiec, 23 wrzesień, 22 grudzień, 21 marzec

Zwrotnik Raka....................
Równik............................

Zwrotnik Koziorożca.............


Proszę o pomoc!!! PIlne!!! Na jutro!!!!!! :)))))

3

Odpowiedzi

2010-02-25T15:11:05+01:00
Zwrotnik koziorożca-22grudzień
zwrotnik raka-22czerwiec
równik-23wrzesień i 21marzec
2010-02-25T15:17:53+01:00
Zwrotnik Raka 22 czerwiec
Równik 23 wrzesnia
zwrotnik koziorozca 22 grudzien
prosze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T20:18:02+01:00
Zwrotnik Raka - 22 czerwiec
Równik - 23 września i 21 marzec
zwrotnik koziorożca - 22 grudzień
:]
1 5 1