Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:10:32+01:00
1.Kiedy tracimy wiare w sens spowiedzi?
- momencie kiedy dorastamy lub nie uważamy Boga za naszego Zbawiciela, lecz za kogoś kogo w ogólne nie ma.
Tracimy ją także wtedy, gdy zadajemy sie z niewłaściwym towarzystwem i mamy coraz więcej grzechów do wyznania. Boimy się iść do spowiedzi, co np. boimy się, że dostaniemy wysoką pokutę.
Ogólnie wtedy gdy już z tego "wyrastamy" i nie wierzemy, że to nam coś daje.
2.Na czym polega prawdziwe nawrocenie?
-Na oddaniu swojego życia Bogu, oddanie się całkowite dla Niego.
3.Dlaczego przypowiesc o milosiernym ojcu mozna okreslic przypowiescia o dwoch synach marnotrtawnych?
-jeden syn zmarnował swój spadek
-drugi nie chciał znać swojego brata, nie chciał mu pomóc, podzielić sie swoim spadkiem.


Mniej więcej to powinno wyglądać tak.
Liczę na naj.
2010-02-28T14:24:14+01:00
1.Myślę że wiarę w sens spowiedzi tracimy gdy odchodzimy od Boga tzn nie uważamy Boga za naszego Zbawiciela.
mając dużą liczę grzechów których się boimy że dostaniemy bardzo wysoką pokutę a nawet to że możemy nie dostać rozgrzeszenia.
2. Prawdziwe nawrócenie jest w tedy gdy oddajemy się całkowicie Bogu.
3 - jeden syn został wystawiony na próbę po tym jak jego brat wrócił i roztrwonił majątek.