Witam!
Pani dała nam do zrobienie wykreślankę w której mamy znaleźć warzywa i owoce lub tylko ich części (naziemna lub podziemna)łącznie do odnalezienia jest 20 wyrazów.Wysłała nam to na maila i kazała nam wkleić to do painta wykreślić nazwy i jej to odesłać.Więc proszę o wysłanie do mnie już gotowej wykreślanki.Poniżej podaję linka do wykreślanki:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:31:09+01:00
Tu masz odpowiedz ;)
mam nadzieje ze to jest dobrze ;DD

oczywiscie licze na najj ;DDD
2 5 2
2010-02-25T20:57:47+01:00
Moja odpowiedź w załączniku.
1 1 1