Odpowiedzi

2010-02-25T15:19:56+01:00
Islam, judaizm i chrześcijaństwo ; )
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:20:38+01:00
W Azji istniało wiele imperiów, religii i kultur. Na terenie Palestyny powstały religie żydowska i chrześcijańska. Wiele regionów połączonych było jedwabnym szlakiem, który łączył Chiny, Indie, Środkowy Wschód i Europę. W Indiach powstały inne wielkie religie - hinduizm i buddyzm, które rozprzestrzeniły się także na tereny Azji południowej i wschodniej.
3 2 3