Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:20:01+01:00
Sądzę ze mozesz zrobić prezentację o nadchoodzącej wiośnie - jej oznaki, zmiany, które zachodzą na dworze, pierwsze wiosenne kwiaty itp.
2010-02-25T15:20:03+01:00
Mozna zrobić prezentacje o Jakimś mieście np.O Japonii ja jestem w 6 klasie i ostanio robilismy prezentacje o Japoni albo a Twoich zainteresowaniach
o kwiatach roslinach
2010-02-25T15:20:38+01:00
Ja bym zrobił prezentacje o ciekawych zjawiskach fizycznych

mam taką nawet tylko potrzebuje twojego e - mailu

:)