Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:53:21+01:00
S- ilość śmietanki
m- ilość mleka

s+m=200
0,12s+0,02m=0,03*200

s=200-m
0,12s+0,02m=6 / *100

s=200-m
12s+2m=600

s=200-m
12(200-m)+2m=600
2400-12m+2m=600
-10m=600-2400
-10m=-1800 / : (-10)
m=180
s=200-180
s=20

Odp. Należy zmieszać 20 g śmietanki 12% i 180g mleka 2%.
2010-02-25T16:03:11+01:00
S- ilość śmietanki
m- ilość mleka

s+m=200 klamerka
0,12s+0,02m=0,03*200

s=200-m
0,12s+0,02m=6 / *100 klamerka

s=200-m
12s+2m=600 klamerka

s=200-m
12(200-m)+2m=600
2400-12m+2m=600
-10m=600-2400
-10m=-1800 / : (-10)
m=180
s=200-180
s=20

Odp. Należy zmieszać 20 g śmietanki i 180g mleka.