Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:30:36+01:00
Prostokąt
Prostokątem nazywamy czworokąt, którego wszystkie kąty wewnętrzne to kąty proste.
Ob = 2a + 2b
P = a · b
Własności

- przeciwległe boki są równe i równoległe,

- sąsiednie boki są prostopadłe,

- każdy z kątów jest kątem prostym,

- przekątne są równe i dzielą się na połowy,

- punkt przecięcia przekątnych jest środkiem okręgu opisanego na prostokącie,

- przekątna dzieli prostokąt na dwa przystające trójkąty prostokątne.
26 4 26
2010-02-25T15:32:22+01:00
Prostokąt -jest to czworokąt który posiada 2 pary boków równych i równoległych, wszystkie kąty proste i 2 przekątne równej długości,które dzielą się na połowy.

Obw= 2a+2b
P=a*b
11 3 11
2010-02-25T15:33:22+01:00
Prostokąt to czworokąt, który ma wszystkie kąty proste. Jego przekątne są równe i dzielą się na połowy. Wzór na jego pole to: P=a*b, a wzór na jego obwód to:L=2*a+2*b
No to tyle:)
8 3 8