Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T15:55:08+01:00
Девушка одета в короткой синей брюки. Он одет в зеленую рубашку с радугой пути. Ботинок бело-розовый. Tote является красочным. Является ли уши наушники и блондинка.

Tłumaczenie:
Dziewczyna ubrana jest w krótkie ,niebieskie spodnie. Ma na sobie zieloną bluzkę z tęczową drogą. Buty ma biało-różowe. Torebka jest kolorowa. Ma na uszach słuchawki i jest blondynką.


Pierwszaaa :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:07:12+01:00
Dziewczyna ubrana jest w niebieskie rybaczki. ma zielone rajstopy. Jej bluzka ma kolor zielony. Namalowana jest na niej tęcza. dziewczyna ma też kolorową torebkę . w uszach ma pomarańczowe kolczyki. na uszach ma słuchawki. na obu rękach ma kolorowe bransoletki. jej buty są białe lecz czubki są koloru czerwonego




Девушка одета в синие джинсы. имеет зеленые колготки. Ее рубашка зеленая. Нарисованной на экране. Она также имеет красочный сумка. В ушах серьги оранжевый. нет наушников на ушах. на обеих руках цветные Браслеты. туфли белые, но советы красный.