Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:35:42+01:00
Cześć

Właśnie wracam mojej podróży
o której juz pisałam,było bardzo fajnie
spotkałam nowych ludzi i poznałam
wiele nowych żeczy,Byłam w muzeum,
w wielkiej restauraci i na basenie
było super ni szkoda że już się skończyło
bardzo za tobą tensknię szkoda,że ciebie nie było ze
mną.Moja młodsza siostra Ania bardzo się
cieszyła na samą mysl o takim wyjeździe.
Byliśmy w Paryżu i we Francji tak dokładnie to
zwiedziłam 8 państw.Nawet płynełam
Gondolą,Tak bardzo się ciesze z tej poidóży
reszte opowiec ci jak się zobaczymy.

Dozobaczenia Ada.;)

Naj?
2010-02-25T15:47:44+01:00
Cześć Aniu.
piszę do Ciebie moja kochana koleżanko bo strasznie mi Ciebie brak. jak już wiesz za parę dni wracam z Egiptu. chciałabym Ci opowiedzieć o tym jak cudowny jest Egipt, jak cudownie tam było i jak cudowni byli ludzie budujący piramidy i inne zabytki, które dziś czynią Egipt wyjątkowym. a więc tak. gdy dotarliśmy już na miejsce, tzn do naszego hotelu od razu poczułam miłość do tego państwa. cudowny klimat, setki turystów, cudowne morze ciepła woda w morzu i niekończący się upał. zakochałam się w tym miejscu. jednym słowem żyć nie umierać. pewnego dnia pobytu tutaj nawet nie wiem skąd i jak poznałam bardzo przystojnego chłopaka. nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że jest Polakiem. Romek jest cudowny. codziennie odkąd się poznaliśmy spacerowaliśmy po gorącym piasku plaży i oglądaliśmy przecudne zachody słońca. miło spędzaliśmy czas. jednak Romkowi szybciej skończyły się wakacje a mi zostały jeszcze 2 tygodnie. od tej chwili sama oglądałam zachody słońca. mój pobyt tu sprawił że stałam się troszkę zmienioną. nabrałam energii i czuję że nadchodzą dla mnie lepsze dni. niestety mój pobyt tutaj tez sie kończy ale nigdzie nie ma tak dobrze jak w domu. tam mam rodzinę znajomych przyjaciól i Ciebie. mam nadzieję ze podobały Ci się moje opowiadania. pozdrawiam i całuję mocno. do zobaczenia w domu.
Madzia