Odpowiedzi

2010-02-25T15:36:09+01:00
Krzyczy - głośno, długo,
Bije sie - mocno, długo,
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:36:16+01:00
Zachowuje się jak:

nieostrożnie
źle
brzydko
ładnie
cicho
wzorowo
nagannie;D

2 4 2
2010-02-25T15:38:53+01:00
Hej :)
piszę- szybko
rozwiązuję zad. domowe- starannie
czytam- uważnie
rozmawiam z kolegami- często
słucham- w skupieniu
ściągam- niezauważalnie

pozdr. licze na naj i mam nadzieje ze pomoglam :)