Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T21:38:03+02:00
Źródła zanieczyszczeń
a) ścieki

c) transport wodny

b) rolnictwo - głównie środki owadobójcze i chwastobójcze.

d) przemysł chemiczny

e) katastrofy zbiornikowców

f) małe zasolenie

g) wydobycie ropy naftowej

h) zatopione pociski
31 4 31
2009-10-17T21:49:50+02:00
Zanieczyszczenia wód Bałtyku:
1. różnego rodzaju substancje chemiczne i niesione wraz z rzekami sole mineralne (azot, fosfor), których źródłem jest rolnictwo.
2.Wcale nie oczyszczone ścieki przemysłowe, gospodarcze i bytowe.
3.Wzrost stężenia substancji toksycznych.
4.Zanieczyszczenia ropopochodne.
5.Ścieki komunalne.
6.Produkty wyrzucane przez statki.
16 4 16
2009-10-17T22:03:46+02:00
- mała wymiana wód z Morzem Północnym
- ścieki przemysłowe, komunalne
- rozpuszczone nawozy płynące rzeką
- miasta nadmorskie
- statki (wyrzucane śmieci itp.)
- chemiczne środki ochrony roślin
- wycieki ropy naftowej
10 4 10