Odpowiedzi

2010-02-25T15:42:31+01:00
Panie Boże bardzo bardzo dziękuje Ci za to czym mnie obdarowałeś czyli talenty. Jestem ci bardzo wdzięczna bo bez nich była bym nikim.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:42:58+01:00
Dziękuję Ci Boże za talenty, którymi mnie obdarzyłeś. Dzięki nim mogę pogłębiać moją wiedzę i zainteresowania. Dziś otrzymałem dobry stopień za pilne starania i chcę podzielić się wielką radością z Tobą i moimi bliskimi. Obiecuję nie zmarnować żadnego talentu i daru aby się nie bać końcowej oceny z życiowego egzaminu.

lub

Panie Boże, z całego serca pragnę Ci podziękować, za talent, który otrzymałam od Ciebie.
Dzięki mojej muzyce, wydobywającej się z klarnetu, widziałam łzy wzruszenia i szczęście w oczach mojego dziadka.
Dzięki tyej zdolności, mogę uszczęśliwiać ludzi, sprawiać, że na chwilę zapomną o kłopotach.

;)
3 4 3
2010-02-25T15:43:19+01:00
Panie Boże , wspaniale jeżdżę na deskorolce i osiągam nagrody dzięki temu . Dlatego chciałem bardzo podziękować , że obdarzyłeś mnie takim talentem . Zresztą dziękuję za wszystkie talenty ! Ponieważ każdy jakieś ma .
4 3 4