Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:48:46+01:00
Lasku, lasku to dla Ciebie :
dużo dużo raju w niebie
życzę tobie zawrotu w głowie
i żeby wszystkie dzieci kochały Ciebie .... ! ;]]
2010-02-25T15:49:37+01:00
Mój kochany las,
jaki to już czas,
ile lat minęło już
odkąd twe korzenie rosną tu.
Obyś żył jak najdłużej,
przez wiele tysięcy lat,
albo nawet i dłużej,
aż moje wnuki przyniosą Ci kwiat.

xDDD