Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:50:50+01:00
Dwa-dwóm
pięć-piątych
czternaście-czternastoma
dwusetny-dwusetnymi
troje-trojgu
siedmioto-siedmiorga
4 3 4
2010-02-25T15:51:33+01:00
Dwa-dwóm
pięć-pięcioro
czternaście-czternastoma
dwusetny-dwustoma
troje-trzech
siedmioro-siedmiorgiem

Sorry,jeśli popełniłem błąd...:)
2 3 2
2010-02-25T15:52:42+01:00
Dwa - dwojgu
pięć - pięciu
czternaście - z czternastoma
dwusetny - z dwusetnym
troje - trojga
siedmioro - z siedmiorgiem
nie wiem na 100%
1 2 1