Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:53:05+01:00
Kiedy wstałam rano bardzo się ucieszyłam , że w końcu poznam moją nowe klasę i nauczycieli . Szybko sie ubrałam i pobiegłam na schodami na dół , poszłam do łazienki a zaraz pobiegłam na sniadanie później wziełam kartke z dugopisem i pobiegłam do szkoły po nowy plan . Kiedy weszłam do klasy spotkałam paru przyjaciół z mojej byłej szkoły . Zaraz wszyscy zaczelismy rozmawiać i zapoznawać się . Na samym końcu zaczeliśmy zwiedzać wszystkie sale . I ten fajny dzień sie juz skończył :( Bardzo mi sie podobała nowa szkoła . ;) Mam nadzieje że o to chodzi ! ;) Pozdrawiam ;*
7 3 7
2010-02-25T15:53:06+01:00
"Mój Pierwszy Dzień W Gimnazjum"

Kiedy Już Pierwszy Raz Poszłem do gimnazjum bardzo się bałem ale uznałem że nie ma się czego bać bo przecież w pierwszym dniu nauczielki/l nie będą z nieczego pytac. w końcu dzień sie skoczyl bardzo dobrym dniem .
7 1 7