Dlaczego zwykła płyta DVD oczywiscie przegrywana nie chce mi odtwarzac sie w nero show time?? Wyskakuje taki komunikak jak w załaczniku.. prosze o pomoc co zrobic z tym abym mogł odtworzyc to w nero show time przy autoodtwarzaniu.. płyta jest dobra, nie porysowana, innym programem moge odtworzyc adlaczego nie moge własnie przez nero show time??

3

Odpowiedzi

2010-02-25T15:50:41+01:00
Jeśli wyskakuje ci aki komunikat to znaczy że nie masz kodeków wpisz w google code pack i ściągni jakieś kodeki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:23:01+01:00
Jeśli wyskakuje ci taki komunikat to znaczy że nie masz kodów, wpisz w google code pack i ściągni jakieś kody wtedy powinno zadziałać a jak nie to pobierz inną wersję tego programu lub inny program
2010-02-25T18:53:21+01:00
Widocznie nagrane na niej pliki są w innym programie, to też czasami tak jest, że nie chce się odtworzyć....