Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:52:51+01:00
A) kwadratu - x*x
B) prostokąta a *b
c)trójkąta a * h / 2 lub bok + bok + bok
d)trapezu (a + b) * h / 2
e) równoległoboku a * h
f) rombu a * h
g) koła Π * r2
1 5 1
2010-02-25T15:53:02+01:00
A) kwadratu p=a*a
B) prostokąta p= a*b
c)trójkąta p=½a*h
d)trapezu p= (a+b)*h
------------
2
e) równoległoboku p=a*h
f) rombu e+f
-------
2
g) koła p= πr²
1 5 1
2010-02-25T15:57:12+01:00
KWADRAT
P=a*a
PROSTOKĄT
p=a*b
TRÓJKĄTA
P=1/2a*h
Trapez
P=(a+b)h pod kreską ułamkową2
RÓWNOLEGŁOBOK
P=a*h=d1*d2 pod kreską ułamkową 2
ROMB
P=ah=d1*d2 pod kreską ułamkową 2=a do 2*sin alfa
KOŁO
P=pi*R kwadrat
1 2 1