Odpowiedzi

2010-02-27T08:07:10+01:00
Suma boków wynosi 93cm
1 bok wynosi 15 cm
2 bok wynosi 31,5cm
obw.= (15•2)+(31.5•2)=30+63=93
obw.=93 cm

mam nadzieję że pomoglam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T08:40:29+01:00
16cm + 32cm +45cm=93
obwód 93cm
93cm -13cm=80cm
80cm: 4 = 20cm
13cm: 2 = 6,5
20cm + 6,5cm =26,5 cm
2 boki dłuższe wynoszą 26 , 5cm
2 boki krótsze wynoszą 20cm
odp. Możesz z nich ułożyć prostokąt o bokach 26 , 5cm i 20cm.
Na pewno jest dobrze ....