Uzupełnij zapisy słowne przebiegu reakcji wymiany.
a) chlorek cynku+ .........strzałka .........+chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(2)+.........strzałka.........tlenek węgla(4)
c)........+siarczek baru strzałka siarczek potasu+ ............

Ps: Proszę o odpowiedz kto pierwszy daję od razu naj,naj!!1

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T15:53:57+01:00
A) chlorek cynku+ sód -> cynk+chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(2)+węgiel -> ołów+tlenek węgla(4)
c)potas+siarczek baru -> siarczek potasu+ bar
2010-02-25T15:54:27+01:00
A) chlorek cynku+ sód --> cynk + chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(2)+węgiel -->ołów + tlenek węgla(4)
c)potas+siarczek baru --> siarczek potasu+ bar
1 5 1
2010-02-25T15:55:28+01:00
A) sod , cynk
b)węgiel , ołów
c)potas , bar
1 5 1