Przetłumaczcie mi to całe bo jak nie zgłaszam spam

On your birthday you get cards and present from your family and friends. Parents often buy a big present like a bike or mp3 player. Other people give toys , books, clothes , sweets cds dvds and things like that. People normaly have a birthday party for their friends. there's usually a birthday cake with one candle for each year of your age. The person with the birthday blows out the candles and makes a wish . Then evrybody sings happy birthday people often have a party in their own home. some older children don't have a party. they take their friends to the cinema a bowling alley or somwhere like that. my friend anna in hungary says that they have name days in her country but we don't have name days anna also says that people in hungary give flowers on name days and birthdays in britain we usually only give flowers to women cameron and i give flowers to our mum on her birthday

2

Odpowiedzi

2010-02-25T16:12:30+01:00
Na Twoje urodziny dostałeś dużo kartek i prezentów od przyjaciół i rodziny. Rodzice często kupują duże prezenty, jak np. rower albo odtwarzacz mp3. Inni ludzie dają zabawki, książki, ubrania, słodycze, płyty CD i DVD oraz tego typu rzeczy. Ludzie przeważnie robią przyjęcia urodzinowe dla ich przyjaciół. Tam zazwyczaj są torty z jedną świeczką z twoim wiekiem. Jubilat zdmuchuje świeczki i wymyśla życzenie. Potem wszyscy śpiewają: wszystkiego najlepszego i ludzie mają imprezę w ich własnym domu. Niektóre starsze dzieci nie mają przyjęcia urodzinowego. Zabierają swoich przyjaciół do kina albo do kręgielni lub do tego typu miejsc.Moja przyjaciółka Anna w Węgrzech mówi, mówi, że ma imię jako nazwę dnia w jej kraju, ale nie ma dnia tygodnia o nazwie Anna oraz mówi, że ludzie w Węgrach dają kwiaty w dni tygodnia i w urodziny. W Wielkiej Brytanii zazwyczaj dajemy kwiaty tylko kobiecie Cameron i daję kwiaty mojej mamie w jej urodziny.

Proszę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T22:25:52+01:00
PaUlUsKa97 źle napisała tam nie ma żadnych czasów przeszłych na początku no to tak:

Na swoje urodziny dostajesz dużo kartek i prezentów od swojej rodziny i przyjaciół. Rodzice często kupują ci duże prezenty jak rower albo odtwarzacz mp3. Inni ludzie dają zabawki, książki, ubrania, słodycze, płyty cd/dvd i inne rzeczy tego typu. Ludzie przeważnie robią przyjęcia urodzinowe dla swoich przyjaciół. Zazwyczaj są tam torty urodzinowe z ilością świeczek odpowiadającą twojemu wieku. Osoba która ma urodziny zdmuchuje świeczki i wymyśla życzenie. Potem każdy śpiewa wszystkiego najlepszego ludzie często mają imprezy we własnych domach. niektóre starsze dzieci nie robią imprez. Biorą znajomych do kina, na kręgle albo do innych tego typu miejsc. Moja przyjaciółka Anna z Węgier mówi, mówi, że ma imię jako nazwę dnia w jej kraju, ale nie ma dnia tygodnia o nazwie Anna oraz mówi, że ludzie w Węgrach dają kwiaty w dni tygodnia i w urodziny. W Wielkiej Brytanii zazwyczaj dajemy kwiaty tylko kobiecie Cameron i daję kwiaty naszej mamie w jej urodziny.