Odpowiedzi

2010-02-25T16:01:22+01:00
7.1 - (-7.1)
-½ - ½
8⅓ - (-8⅓)
7⅔ - (-7⅔)
5½ - (-5½)
2.25 - (-2.25)


-8⅓ < -7⅔ < -7.1 < -5½ < -2.25 < ½

THE END dziękuję, że mogłem pomóc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:02:10+01:00
7 : -7
1 : -1
-½ : ½
8⅓ : -8⅓
7²/₃ : -7²/₃
7²/₃ : -7²/₃
-2,25 : 2,25
2010-02-25T16:06:38+01:00
7,1 to -7,1
-½ to ½
8⅓ to -8⅓
7⅔ to -7⅔
5½ to -5½
-2,25 to 2,25

Kurde teraz najgorsze ;|

-8⅓ , -7⅔ , -7,1 , -5½ , ½ , 2,25
Nie wiem czy dobrze to zrobiłam ;|