Odpowiedzi

2010-02-25T16:08:21+01:00
The head
The trunk
the leg
the hand


the eyes
the mouth
the ears
the neck
the stomach
the back
the palms
the fingers
the foot
the knee


głowa
tułów
nogi
ręce

oczy
usta
uszy
szyja
brzuch
plecy
dłonie
palce
stopy

40 części ciała nie znam:)są 4 główne:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:15:14+01:00
1.head-głowa
2.ear-ucho
3.leg-noga
4.kidney-nerka
5.bone-kość
6.finger-palec u ręki
7.fingernail-paznokieć
8.arm-ramię
9.patella-rzepka (w kolanie)
10.mouth-usta
11.tongue-język
12.chest-klatka piersiowa
13.stomach-brzuch
14.knee-kolano
15.cheek-policzek
16.eyelash-rzęsy
17.eyebrow-brwi
18.chin-broda
19.forehead-czoło
20.tooth-ząb
21.elbow-łokieć
22.thigh- udo
23.hip-biodro
24.fibula-kość strzałkowa
25.rib-żebro
26.skull-czaszka
27.marrow-szpik kostny
28.gut-jelito
29.blood-krew
30.veins-żyły
31.wrinkles-nadgarstek
32.backbone-kręgosłup
33.fist-pięść
34.skeleton-szkielet
35.bubble-pęcherz
36.skin-skóra
37.calf-łydka
38.palate-podniebienie
39.heart-serce
40.hell-pięta
18 3 18
pięta to heel a nie hell