Przetłumacz:
Moim problemem jest moja siostra. Totalnie denerwuje mnie gdy zabiera mój telefon i czyta moje sms'y. Denerwuje mnie także gdy wchodzi do mojego pokoju i robi bałagan, lub zabiera moje rzeczy. Rozmawiałam o tym z rodzicami.Powiedzieli, że spróbują z nią o tym porozmawiać.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T22:08:21+02:00
Mein Problem ist meine Schwester. Totally ärgern mich, ob es mein Handy nimmt und lesen Sie mein sms'y. Es ärgert mich auch, wenn es mir in den Raum betritt und macht ein Chaos, und es dauert meine Sachen. Ich sprach darüber mit rodzicami.Gesagt, mit ihr zu versuchen, darüber zu sprechen.

Mniej więcej coś takiego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T22:08:32+02:00
Mein Problem ist meine Schwester. Totally ärgern mich, ob es mein Handy nimmt und lesen Sie mein sms'y. Es ärgert mich auch, wenn es mir in den Raum betritt und macht ein Chaos, und es dauert meine Sachen. Ich sprach darüber mit rodzicami.Gesagt, mit ihr zu versuchen, darüber zu sprechen.