Odpowiedzi

2010-02-25T16:11:19+01:00
A. -2x+4=5x+25
-2x-5x=25-4
-7x=21//:(-7)
x=3

b. 7y-8=-y+24
7y+y=24+8
8y=32//:8
y=4

c. -8z+5=-z-1
-8z+z=-1-5
-7z=-6//:(-7)
z=6/7

d. -2m+7=m-6
-2m-m=-6-7
-3m=-13 //: (-3)
m=13/3
m=4 1/3

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:13:51+01:00
A.-2x-5x=4-25
-7x=-21/:(-7)
x=3
b.7y+y=-8-24
8y=-32/:8
y=-4
c.-8z+z=5+1
-7z=6/:(-7)
z=-6/7
d.-2m-m=7+6
-3m=13/:(-3)
m=-13/3
e.-5x-2x=6+7
-7x=13/:(-7)
x=13/7
f.-5t+6t=1-8
t=-7

a. 5x-4x=4+11
x=15
b. 6y-y=-1+9
5y=8/:5
y=1,6
c. -2z-3z=5+25
-5z=30/:(-5)
z=-6