Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:07:37+01:00
Ojczyzna to miejsce naszych narodzin . Mieszkac możemy wszędzie ale ojczyznę będziemy miec tylko jedną. Po urodzeniu w tym kraju jesteśmy jego prawnymi obywatelami. "Małą ojczyzną" może byc też uściślenie do mista w którym się urodziliśmy.
2010-02-25T16:08:31+01:00
Nasza ojczyzna to kraj, w którym się urodziliśmy, z którym jesteśmy związani emocjonalnie i kulturowo i w którym zwykle mieszkamy.