Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:10:16+01:00
BeS - siarczek berylu
CaBr2 - bromek wapnia
NaF - fluorek sodu
Cr2O3 tlenek chromu (III)
PbS2 - siarczek ołowiu (IV)
FeBr3 - bromek żelaza (III)
Mn2O7- tlenek manganu (VII)
AII3- jodek glinu
7 3 7
2010-02-25T16:11:48+01:00
Mam tylko 1 ze str. 123
BeS - siarczek berylu
CaBr2 - bromek wapnia
NaF - fluorek sodu
Cr2O3 tlenek chromu (III)
PbS2 - siarczek ołowiu (IV)
FeBr3 - bromek żelaza (III)
Mn2O7- tlenek manganu (VII)
AII3- jodek glinu
Mam nadzieję że pomogłam
9 3 9