Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:13:45+01:00
Zaproszenie

Bardzo serdecznie chcę zaprosić Ciocię na 12 rocznicę ślubu moich rodziców które odbędzie się w naszym domu o godz.15.00 23.04.10r. Proszę o przybycie,będzie bardzo nam miło jeśli Ciocia przyjedzie w ten niezwykły dzień. Będzie świetna i miła atmosfera. Pozdrawiam i dziękuje.

(podpis)
2010-02-25T16:17:08+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam Cię na 12 rocznicę Adama i Ewy, która odbędzie się 29 kwietnia o godzinie 16.30 na ulicy szkolnej 2 (w moim domu).
O przyjęciu wiem tylko ja i ty! Więc bedzie super niespodzianka dla moich rodziców.!
Dzięki :)



hahahaha bez sensu.