Odpowiedzi

2010-02-25T16:18:14+01:00
Współczesna młodzież próbuje być cały czas na topie .
Nie zawsze dobrze się to kończy.
Próbują przystosować się do otoczenia i być cool.
Nawet gdyby było to związane z piciem, paleniem czy ćpaniem!
Zrobią wszystko żeby stać się lubianym, popularnym.
Nie zważając na konsekwencje.
Coraz bardziej angażują się w sprawy miłosne.
Np. 13 latki liżą się na ulicach z chłopakami.
kiedyś było by to nie do pomyślenia.
Coraz to młodsze pokolenie ma inną perspektywę na życie !
i takie coś wydaje im się całkowicie normalne .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:19:37+01:00
W dzisiejszych czasach młodzież często zażywa alkohol i narkotyki wdyż myśl że jak będzie pił to wszycsy go juz będą lubić . Wręcz przeciwnie. Kolejnie prawie każdy człowiek młody przeklina gdyż myśli że w ten sposób nie dość że zainponuje innym to jeszcze czuje się dorośliejszy.
1 5 1